tönt

nu kör vi en ''dagens'' (jag svarar helt seriöst) och de som läser får en JÄTTEROLIG bild att kolla på :3
♥  Dagens umgänge: umgänge, betyder det typ gemenskap?
♥  Dagens låt: Antingen mr.simple eller HELLOOO helloo
♥  Dagens skämt: ''fett kul att åka skridskor''
♥  Dagens önskan: Jag vill prata koreanska
♥  Dagens ord: fis
♥  Dagens planer: mat
♥  Dagens drog: Jag tar inte droger
♥  Dagens tips: Om man ska smygäta så ska man ta lite, inte allt. (för odiskret)
♥  Dagens sämsta: Mosade fötter & blöta byxor
♥  Dagens mående: Hungrig och kall
♥  Dagens tråkigaste: idrott -_-
♥  Dagens roligaste: ''SHUMABUCHAHALEHA (typ?) är hans nya smeknamn'' (jag menade kyuhyun dårå)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HÄR ÄR ERAT PRIS
akositutoy:  wow. c.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0